mee
gedaan

Energiek stilstaan om vooruit te gaan

Al nieuwsgierig?

De pauze-klanten

Pauze is er voor eigenaars-ondernemers, familiebedrijven en kmo’s. Voor zij die bereid zijn om te ontwikkelen met een open geest en de nodige dosis zelfreflectie. Voor zij die het ondernemerschap persoonlijk nemen. Voor zij die de platgetreden consultancy-paden beu gezien zijn. Daar ont-moet je Pauze.

De vijf fases van Pauze.

Pauze maakt het verschil in de relaties tussen mensen als sleutel van je organisatie. Onze klanten doorlopen steevast de volgende fases.

1

Snuffelen

Leer ons kennen. Ja, we zijn niet wat je verwacht. Wel wat je nodig hebt.

2

Ontmaskeren

Gedaan met het toneel. Laat je masker vallen en open je ondernemersziel.

3

Zin-geven

We bouwen op wat goed is zodat je terug goesting krijgt in de toekomst.

4

Ont-wikkelen

Alles lijkt zo verdomd ingewikkeld. Tijd om het met Pauze te ont-wikkelen.

5

Waar-maken

Samen brengen we de positieve energie in je organisatie en je mensen.

De klantenpraat

Waardevol

Onze samenwerking met Rik heeft onze ogen geopend voor een aantal tekortkomingen en werkpunten waar wij ons eerder onvoldoende van bewust waren.

Wij hebben onze samenwerking tot nu toe dan ook als zeer waardevol ervaren en hebben reeds plannen gemaakt voor de volgende stap, waarbij wij nog andere mensen binnen onze organisatie wensen te betrekken.

Filip Henckens Driesen nv

Inspirerend

De sessies waren voor alle leden van het team een ware openbaring. Rik en Diebrecht hadden perfecte controle op de toch wel wisselende evolutiesnelheden bij de diverse deelnemers.

Het resultaat was een helder verwoord en duidelijk opgesteld plan, waar zowel strategie, cultuur als de rollen van de teamleden gestalte kregen. Dit zogenaamde strategisch kompas is ook een baken geworden om beslissingen te nemen en te onderbouwen.

Rik en Diebrecht zijn met hun positieve, inspirerende aanpak het ideale klankbord voor ondernemers in een groeifase.

Edwin Risbourg Virtus

Klankbord

Pauze challenget je als ondernemer om (terug) vanuit de essentie te ondernemen. Diep graven naar jouw ‘why’, jouw basiswaarden en die als kapstok gebruiken voor de richting van je bedrijf.

Daarna volgen de handvaten om dit door te trekken in je cultuur, operationele aanpak en communicatie. Pauze blijft hierbij als klankbord steeds ter beschikking en denkt mee. Het resultaat is een bedrijf dat qua richting volledig op dezelfde lijn ligt.

Waardoor de strategie rechtlijnig wordt uitgezet, en je intrinsieke motivatie als ondernemer terug op punt wordt gesteld.

Charlene Leroi Autoglass Clinic