mee
gedaan
Energiek stilstaan om vooruit te gaan
Al nieuwsgierig?
De pauze-klanten
De vijf fases van Pauze.
Pauze maakt het verschil in de relaties tussen mensen als sleutel van je organisatie. Onze klanten doorlopen steevast de volgende fases.
1
Snuffelen
Leer ons kennen. Ja, we zijn niet wat je verwacht. Wel wat je nodig hebt.
2
Ontmaskeren
Gedaan met het toneel. Laat je masker vallen en open je ondernemersziel.
3
Zin-geven
We bouwen op wat goed is zodat je terug goesting krijgt in de toekomst.
4
Ont-wikkelen
Alles lijkt zo verdomd ingewikkeld. Tijd om het met Pauze te ont-wikkelen.
5
Waar-maken
Samen brengen we de positieve energie in je organisatie en je mensen.
De klantenpraat
Waardevol
Onze samenwerking met Rik heeft onze ogen geopend voor een aantal tekortkomingen en werkpunten waar wij ons eerder onvoldoende van bewust waren.
Wij hebben onze samenwerking tot nu toe dan ook als zeer waardevol ervaren en hebben reeds plannen gemaakt voor de volgende stap, waarbij wij nog andere mensen binnen onze organisatie wensen te betrekken.
Inspirerend
De sessies waren voor alle leden van het team een ware openbaring. Rik en Diebrecht hadden perfecte controle op de toch wel wisselende evolutiesnelheden bij de diverse deelnemers.
Het resultaat was een helder verwoord en duidelijk opgesteld plan, waar zowel strategie, cultuur als de rollen van de teamleden gestalte kregen. Dit zogenaamde strategisch kompas is ook een baken geworden om beslissingen te nemen en te onderbouwen.
Rik en Diebrecht zijn met hun positieve, inspirerende aanpak het ideale klankbord voor ondernemers in een groeifase.
Klankbord
Pauze challenget je als ondernemer om (terug) vanuit de essentie te ondernemen. Diep graven naar jouw ‘why’, jouw basiswaarden en die als kapstok gebruiken voor de richting van je bedrijf.
Daarna volgen de handvaten om dit door te trekken in je cultuur, operationele aanpak en communicatie. Pauze blijft hierbij als klankbord steeds ter beschikking en denkt mee. Het resultaat is een bedrijf dat qua richting volledig op dezelfde lijn ligt.
Waardoor de strategie rechtlijnig wordt uitgezet, en je intrinsieke motivatie als ondernemer terug op punt wordt gesteld.